Poker360.fi verkkokaupan (jäljempänä ”verkkokauppa”) omistaa POKER360 OÜ (Y-tunnus 14443178, osoite Betooni 14a, 13816, Tallinna, Viro).

Myyntisopimuksen voimassaolo, tavara- ja hintatiedot

Myyntiehdot koskevat tuotteiden ostamista verkkokaupasta.

Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat on merkitty tuotteiden yhteydessä. Hintaan lisääntyvät toimituskustannukset.

Tavaran toimituskulut riippuvat osoitteesta ja toimitustavasta. Toimituskulut näkyvät ostajalle tilausta tehtäessä.

Tuotetiedot on esitetty verkkokaupassa kunkin tuotteen yhteydessä.

Tilauksen tekeminen

Valitse haluamasi tuote ja lisä ostoskoriin. Täytä pakolliset tietokentät ja valitse toimitustapa. Tulee näkyviin ostoskorin arvo toimituskustannuksineen, voit tilauksesi maksaa verkkopankkilinkin kautta tai muulla maksutavalla.

Sopimus tulee voimaan maksun saavuttua verkkokaupan omistajan pankkitilille.

Jos tilattu tuote on loppunut tai sitä ei ole ole mahdollista toimittaa muusta syystä, ilmoitetaan siitä ostajalle mahdollisimman pian ja palautetaan maksetut rahat (ml. toimituskulut) viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluttua ilmoittamisesta.

Toimitustavat

Tuotteita lähetetään Viroon, Suomeen ja muihin EU-maihin.

Toimituskulut maksaa ostaja, hinta näkyy kunkin toimitustavan yhteydessä.

Toimitusaika 3-7 päivää

Poikkeustapauksissa myyjällä on oikeus toimittaa tuotteet enintään 45 kalenteripäivän kuluessa.

Peruuttamisoikeus

Ostajalla on oikeus peruuttaa verkkokaupassa tehty sopimus 14 päivän kuluessa tavaralähetyksen saapumisesta. Peruuttamisoikeus ei koske mittatilaustuotteita eli asiakkaan erikoistoiveiden mukaisesti valmistettuja tuotteita.

Peruuttamisoikeutta ei sovelleta, jos ostajana on yritysasiakas.

14 päivän peruuttamisoikeus edellyttää, että tilattua tavaraa on käytetty vain sen laadun, ominaisuuksien ja toimivuuden tarkastamiseksi samalla tavalla kuin on sallittua tavaran testaamiseksi tavallisessa kaupassa.

Jos tuotetta on käytetty muuhun tarkoitukseen kuin mitä sen laadun, ominaisuuksien ja toimivuuden tarkastus edellyttää, tai jos tuotteessa on käytön tai kulumisen merkkejä, verkkokaupalla on oikeus vastaavasti alentaa palautettavaa rahamäärää.

Tuotteen palauttamiseksi tulee jättää oston peruutushakemus, jonka lomakkeen löydät tästä – peruutushakemus – ja lähettää se sähköpostiosoitteeseen mark@poker360.ee 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta.

Tuotteen palautuskulut maksaa ostaja, ellei palautuksen syynä ole, että tuote ei vastaa tilattua (esim. se on väärä tai viallinen).

Ostajan tulee palauttaa tuote hakemuksen jättämistä seuraavan 14 päivän kuluessa tai osoittaa, että hän on kyseisen ajan sisällä luovuttanut tuotteen kuljetusliikkeen haltuun.

Saatuaan palautetun tuotteen, verkkokauppa palauttaa ostajalle kaikki ostajalta sopimuksen mukaan saadut maksut mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivään mennessä peruutushakemuksen saapumisesta.

Verkkokauppa voi kieltäytyä palauttamasta rahoja, kunnes se on saanut takaisin sopimuksen kohteena olevan esineen tai kunnes ostaja on näyttänyt toteen, että hän on lähettänyt esineen takaisin riippuen siitä, kumpi tapahtuu aikaisemmin.

Jos ostaja on valinnut muun, kuin verkkokaupan ehdottaman halvimman normaalin toimitustavan, verkkokaupan ei tarvitse korvata kulua, joka ylittää normaaliin toimitustapaan liittyvän kulun.

Reklamointioikeus

Verkkokauppa vastaa myymänsä tavaran epäasianmukaisuudesta tai puutteesta, joka oli olemassa jo tavaran luovutushetkellä tai joka ilmenee kahden vuoden kuluessa tavaran luovutuksesta ostajalle. Ensimmäisen kuuden kuukauden kuluessa tavaran luovutuksesta ostajalle edellytetään, että tavara oli viallinen jo luovutusaikanaan. Tämän edellytyksen kiistäminen on verkkokaupan velvollisuus.

Ostajalla on oikeus puutteen ilmettyä ottaa kahden vuoden kuluessa yhteyttä verkkokauppaan sähköpostitse osoitteeseen mark@poker360.ee tai soittamalla numeroon +372 53454053.

Verkkokauppa ei vastaa puutteista, jotka ovat syntyneet sen jälkeen, kun tuote on luovutettu ostajalle.

Jos verkkokaupasta ostetulla tuotteella on puutteita, joista verkkokauppa vastaa, niin verkkokauppa korjaa tai vaihtaa viallisen tuotteen. Ellei tuotetta ole mahdollista korjata tai vaihtaa, verkkokauppa palauttaa ostajalle kaikki maksamansa rahat.

Verkkokauppa vastaa kuluttajan reklamaatioon kirjallisesti tai muulla tavalla, josta jää kirjallinen todiste, 15 päivän kuluessa.

Suoramarkkinointi ja henkilötietojen käsittely

Verkkokauppa käyttää ostajan ilmoittamia henkilötietoja (nimi, puhelinnumero, osoite, sähköpostiosoite, pankkiyhteys ym.) vain tilauksen käsittelyyn ja tavaran lähettämiseen ostajalle. Verkkokauppa luovuttaa ostajan henkilötiedot kuljetuspalvelun tarjoajalle tavaran toimittamista varten.

Verkkokauppa lähettää uutiskirjeitä ja tarjouksia ostajan sähköpostiosoitteeseen vain silloin, kun ostaja on antanut verkkosivuilla sähköpostiosoitteensa ja ilmoittanut haluavansa suoramainontaa.

Ostaja voi milloin tahansa luopua sähköpostitse lähetettävistä tarjouksista ja uutiskirjeistä ilmoittamalla siitä meille sähköpostitse tai noudattamalla tarjouksia sisältävässä sähköpostiviestissä annettuja ohjeita.

Maksutavat / pankit

Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästöpankki

Riitojen ratkaiseminen

Verkkokauppaa koskevat valitukset on lähetettävä sähköpostiosoitteeseen mark@poker360.ee tai ilmoitettava soittamalla numeroon +372 53454053.

Elleivät ostaja ja verkkokauppa pysty ratkaisemaan riitaa neuvottelemalla, ostaja voi valittaa asiasta Viron kuluttajariitalautakunnalle. Menettelyihin voi tutustua ja hakemuksen voi jättää tässä. Kuluttajariitalautakunta on pätevä ratkaisemaan ostajan ja verkkokaupan välisestä sopimuksesta aiheutuvia riitoja. Ostajan valituksen käsittely lautakunnassa on ilmaista.

Ostaja voi myös ottaa yhteyttä Euroopan kuluttajakeskukseen.